söndag 12 september 2010

Arlanda Street Cruisers & Little Andrew and the rhythm boys, bjuder på fest.

Kvällen började hos Sollentuna Door Slammers, ett trevligt gäng. Här blev det lite förvärmning, tjejen drack i kapp med grabbarna men jag själv valde att bli chafför så det fick bli Coca-Cola för min del.

Vid 23 tiden rullade vi till den riktiga festen hos Arlanda Street Cruisers klubb lokal, Farmen.
Här är det fest och på scenen står bland annat Little Andrew and the rhythm boys, dom består av 5 grabbar som är riktigt bra på vad dom gör.
Jag gillar dom starkt trots att det var första gången jag såg dom, hoppas dom går långt.

Och bra musik blir inte sämre av trevligt umgänge, något som jag tycker är trevligt är alla dessa människor som klär sig tidsenligt, lite” Rockabilly”. Det ger så mycket mer inspiration, en typ av sinnes närvaro ihop med musiken gör så att det känns som man är där på 50-talet.
Raggare med skinn paj å så, det är inte min grej. Det betyder inte att dom är otrevliga eller så, men retro grejen ger så mycket mer.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar